Saturday, January 17, 2009

sekejap bersama blog aku

Assalamualaikum…
Pembuka bicara ntok blog aku ni..
Mesti kawan aku ckp
“wei asal ko wat blog?”
“ko citer pe wei kat blog..kisah cinta ko kew?”
“wei ade ke org nak bace blog ko?hahahahaha..”

Ni la soalan plg fames akn dorg tanye..klu dorg x tanye pon aku akan pkse dorg tanye
Hahahahahahahaha

Aku wat blog ni bukan ntok cari publisiti jauh lagi klu untok mncari pasal
Aku wat ni coz aku rase suka ati la ntok aku menaip
Paham itu?? Hahahaha
(ceh! Aku citer taik pe ni?? Straight tu da hala tuju!!)

Crite yg aku tulis ni sume berdasarkan pemerhatian aku,rase hati aku,jiwa pendam aku dan segala macam tentang hidup aku n juga mungkin berkaitan kalian yg mngacau life aku atau dgn tidak sengaja atau disengajakan memasuki life aku

So pada sesiape yg suke mngkritik atau sering di kritik tidak kire mase n tempat n juga sisibok n penyibok yg suke mnganggu life ak n ingin mengetahui tntang life ak..so anda dialu2kan mmbace blog aku ni..

Mybe blog aku ni tidak sesempurna mana..coz aku baru dlm ni..tp aku buat ni bukan sebab trend skunk minah2 men blog..tapi ini adalah satu2nyer tmpat aku leh bercakap sesuke ati aku n meluahkan segala resah gelisah n juga gundah gulana yg tak de tempat ntok aku ckp lagi…