Sunday, January 25, 2009

aku memang giler comic..so??


ni koleksi novel garfik kesayangan aku..nak pinjam kne bayar..hahahahahaha


ush! angin toi lagi satu hilang!!


Sakit hati..angin satu badan..darah aku naik..muke bengkak(bukan kne gigit lebah taw)..tu la pe aku rase sekarang bila aku taw comic kesayangan aku diambil tanpe pengetahuan..lagi terok dipinjam oleh orang yang tidak dikenali..aku memang pantang orang pinjam barang yang aku sayang sangat tanpe pengetahuan aku…bukan aku kemut..tapi aku risau la kalau benda tu x kan dipulang balik atau pulangkan pon dlm keadaan rosak..abiz aku tengking adik aku..nak je aku suroh die mntak balik buku aku tu kat kawan die skunk jugak..huh! punye aku gembira semalam dpt beli buku grafik LE GARDENIE last episodenyer..aku da tunggu lame giler baru die klua..tu pon aku cari kat central market..ingat balik rumah aku nk stat bace dari mule..nak ambik emosi sikit..tapi satu buku xde dalam rak??!! Wat da toot!! Pe aku leh wat sabar je la..

Aku bukan giler..bile romate aku slalu kate aku giler dan tak siuman coz gelak sorang2 bile bace comic..aku mmg bace dgn penuh concentrate(kan baguz time aku stdy cmni)..dan time aku bace jgn la try ckp dgn aku..coz korang akan sakit ati bile aku layan endah x endah…aku memang giler comic..lantakla orang cakap da tue2 pon nak bace comic(hey aku still mudela)..orang yang pendek akal je cakap camtu..coz dorang x pikir ke yang menulis n melukis comic tu orang tue jugak..ade yang separuh abad pon de..so?? papepon aku sangat sanjung pade comic tempatan..coz aku x berapa minat comic dari lua..pe salahnyer kite support comic tempatan kite?? Kalau korang bleh support indie band asal comic local x bleh?? Korang pikirla sendiri..jangan hanye taw ikot orang.. Cyes aku minat giler karya ZINT..die la penulis yang aku bleh jadi giler bace hasil karya die dikala aku sesorang..tapi ZINT x semua buku yg ko hasilkan aku beli la..coz ade yg aku pnjam je dr mmber..tapi rase rugi pon de gak..coz kepuasan bile pinjam tak same dgn bile kite bli sendiri..BEN penulis asal buku LE GARDENIE..emm aku suke cerite ni..banyak konflik n sgt melankolik(betolke??)..tapi pe yg aku harap x dpt..aku harap watak KIWI akan keluar pade last episode tapi xde..cyes aku ingat die watak utama..xpe la..tapi last episode die bez gak..yeah!! aku da berjaya kumpul semua episode cerita die!! Pasni nak kumpul novel grafik lain lak..(ZINT!! Bile UNDER 18 nak klua lagi???!!)


msg to AWIN:”kalau kawan kau x pulangkan balik..orang nak kau ganti buku orang!!”