Saturday, January 17, 2009

bercerita tentang seorang pompuan

Wokies dokies..aku ingin bercakap mengenai seorang pompuan..pompuan oh pompuan..nape aku benci kau?? Nape aku tak suke kau?? Bukan salah aku kalau aku mengutok kau coz memang aku tak suke kau..jelik dengan sikap kau…meluat tengok muke kau..benci dengan hidup kau…tak suke tentang perangai kau..kau memang cantik..kau memang menarik..tapi perluke ko bangga n gedix dengan ape yang kau ada?? Sampai sanggup ntok kau mengutok orang2 yang telah sudi menerima kau sebagai kawan??
Perluke kau sombong dengan pompuan lain?? Sedangkan kau sanggup melayan kerenah laki2 yang kau tak kenal?? perluke ko kecoh pasal hidup orang lain?? Sedangkan mereka tidak mengacau kau?? Perluke kau menggunakan kawan aku untok memuaskan nafsu kau yang perasan?? Perluke ko bangge dengan ape yang kau ade sedangkan kau masih tak sesempurna mane?? Perluke kau kecoh pasal ape yang aku buat sedangkan aku cube bercerita baik tentang diri kau…nape kau perlu mencapap di bulletin dengan kerenah2 kau yang menyakitkan hati tu?? Sedangkan kau sendiri cakap buletin bukan tempat untok melepaskan perasaan..nape kau perlu mengutok gambar orang lain?? Sedangkan gambar kau pon tak sesempurna mana

Pompuan..memang aku tak kenal kau..tak pernah jumpe kau..tak pernah bercakap dengan kau..tak pernah melepak dengan kau..tapi aku tau serba sedikit tentang hidup kau..tentang ape yang berlaku..aku pon tak tau nape perlu aku ikot jalan cerita kau..mybe aku suke akan sesetengah kau….

~lalalalalalalalala~
(tapi bukan pic pompuan ni ye..)
p/s:abang aku cilok gambar ko..hahahahahaha