Monday, January 26, 2009

Lepak bersama di Port Dickson


hahahaha..muke aku kne tutup ngan tudung..huhu


sebelah aku tu orang asli yang tengah makan limau..ceh kan orang da suh ko lompat!!


kadang2 termenung sorang2 bez gak

aku yang cube menjadi model..hahahaha


tengok dalam lubang tu..ade dugong laini adalah seni kacamatamama..kaka..aku

hey..hoy..Gong xi fa cai ntok cine2..huhuhu..em..tgh dorang sibok2 berkongsi angpow ak ngan family lak g Port Dickson..punyelah bising pagi2 lagi ayah aku kejutkan kitorang suh bangun..dum! dam! dum! nak runtuh pintu bilik aku ayah aku ketuk..aku memang liat la nak bangun..tido lambat kot smlm layan myspace..huhuhu..pas da siap2 dalam kul 12 lebih kot samapi sane..memang giler ramai..macam xde tempat lain je nak pegi selain PD..nak cari parkir memang payah la..pusing2 lame gak la kat situ..perut aku lak da berbunyi x makan dr rumah..seksa giler..last2 dapat la gak..em memang ramai la..sampai nak cari tempat ntok lepak pon xde..semua sudut ade orang..kat pantai lagi la..ramai giler manusia..aku memang da niat dr umah xnak mandi..leceh la..pastu kitorang cari port paling jauh..view die lawa..dan yang penting x ramai orang..pe aku leh cakap PD skunk kotor..sampah bersepah2..terok giler..pampers..dypers..sume de..em aku da set da dtg sini nak bergamba..punyelah bersemangat nk pinjam camera DSLR dr abang aku..tapi haram die nak bagi..cakap nak gune..huh!last2 kitorang gune camera hp je..pastu kaka aku sibok suh teman die g cari toilet..kitorang g toilet hotel mane tah..time masok ok..bile kua da de incik guard jage kat pintu tu..haram tol..mule2 blagak slumber je konon2 dr hotel tu..tp guard tu x caye..macam2 die tanye..no bilik bape la..last2 kitorang pusing jauh giler cari jalan kua..pas da penat lelah dorang mandi tu..kaka aku lak ajak g NILAI 9..nak cari kain..aku lak nak cari selendang..dapat gak la..dan yang lagi bez aku gak da beli kain..hehehe..nak wat baju kurung ntok kenduri kawin sepupu aku..huhuhu..balik pon hepy je coz de brg baru n gmba!!!huhuhu

adeh2 ponat la taip..suda2 la tu ek