Saturday, January 17, 2009

hari aku yang tension

hanjing..bodo..kurap..sipot

tu la aku nak luahkan bile aku rase tension..bile aku rase marah..bile aku rase otak aku lembap n segala kerja aku buat lambat
kerja!!kerja!! kerja!!!
report!!report!!report!!!
arghhhhhh...tension siot!!

dari semalam aku buat report cari sume pasal kejadah report tu..sampai pukol 3 pagi..tapi hasil die cam hanjing!
aku dapat penat!! line pulak cam sipot..bodo tol digi!!

tapi aku still bleh on9..hahahahaha..tu aku x leh cakap ape r..coz klu aku tension aku on9..asal on9 aku bertambah tension..ceh mangkuih toi!!

skunk pon report aku masih tak siap coz aku teruja menulis blog..huhuhuhuhu
"woit cilakak maz!!! pegi wat report la wei!! de plak mase wat blog!!"
tu la sore2 sumbang rumate aku yang memberi aku kekuatan membuat kerja
ok2 sambung buat keje
arghhhh!!! malas!!