Sunday, November 13, 2011

fake tu style??


semalam aku on9 fb
aku tgk mcm2 status kawan2 aku..kawan fb aku and termasuklah tah sape2 yg add aku or aku sndiri yang add dorang as kawan
lepas puas aku bace n bace n bace status yang aku kdg2 sndiri x paham dorg nak cakap ape
pastu aku off balik fb

x lame 10 minit lepastu aku on9 balik
bile bosan aku off balik

aku bosan dgn fb ni
ramai sgt fake people
sume tipu...
and aku pon kadang2 terpakse jd fake
n penah rase malu ngan diri sendiri

'pe la g cment die?padahal x rapat?'
'pekejadah accept as fren?padahal bukan knal pon?'
'nak watpe like status or pic orang yg padahal kat lua ko sendri x pernah becakap?'
'ko update perkare2 islamic tapi kat lua perangai sendiri tak berubah?'
macam buat sume ni x ikhlas..n aku x suke..xtaw la korg

coz tah la bende2 macam ni kdg2 aku rase cam tah pape
mmg la niat nak berkawan tapi sampai mane ko rase2??
aku rase keLAUT je sume tu
kalau ade pon x lame n x ramai yang boleh terime

fb ni alam maya
name pon maya so paham2 lah..len la tuka name salmah ke..ramli ke
and aku sendiri x paham nape bleh ramai yang kena tipu dekat fb ni
so lagu najwa latif-cinta muka buku tu aku x sokong langsung! huhu

tapi satu je ak x dpt lari dr bnde2 yg fake ni
fake smile
ni xpe la kot~

tibe2 aku terjumpe quotes ni
btol kot~