Monday, November 28, 2011

baru nak active..


sem ni target aku nak dapat banyak2 sijil especially sukan
x kisah la sijil lari dalam guni ke..lompat galah ke..taw main ting ting yang penting aku ade sijil sukan

ni sume baru aku sedar penting lepas banyak aku interbiu keje especially gomen dorang tanye pasal sijil sukan aku

interviewer:"kamu ni saye tengok active dalam kerja amal(projek nutrisi aku) tapi sukan xde"
aku:"ade incik saye ade masuk futsal dengan bola baling..tapi saye x bawak sijil "(cyes bongok gile kot x bawak)

and paling x boleh blah aku nak mintak keje dekat watson pon die tanye aku pasal sukan???
pe kne mgena sukan ngan keje kat situ??aku nak kena lari batton ke taw aku kne serve customer pasal produk??sengal tol..memang interbiu yg aku x dapat lupe la.
dah la ko cakap kuat2 time interbiu..customer yang beli2 barang kat situ da pandang2 aku dah..adoyaiii malu giler

so sem ni target aku memang nak banyak bersukan and kalau boleh yang dapat sijil la
orang lain da berkepuk2 sijil...aku ni dari diploma sampai skunk tah
bape kerat je la sijil aku..skunk baru la nak terhegeh2 nak active

ni la salah satu acare yang aku masuk..netball bersama kain batik..hahaha

bez giler main dengan diorang ni..konon2 bajet sume cakap x reti men..sekali aku yang cepat pancit siap nak pengsan..dorang relax je...game ni time sukaneka foodtech..and kitorg dapat no2 kalah kat team de sorang dak sekolah aku tu...xpe atleast dapat hadiah! hahaha

ahaaa pasal kain atas pale kitorang tu..tu la kaler grup kitorang
kat situ boleh nmpak yang aku sorang je len..coz mmg aku sorang je yg tekeluar and masuk grup yg x same ngan member aku...korang taw x aku bosan giler kot xde korang!

ok dah2 update blog..aku nak pi gym...

ahaa tanx to jalillah..cz tag aku gamba2 ni =)