Thursday, November 17, 2011

terase lapar..

cuti raye haji ari tu tetibe aku rase nak masak
bukan masak lauk pauk..yang tu sumpah aku takrajin
aku rase nak buat macaroon
aku pernah makan sekali and tah nape tetibe rase nak buat sendiri

time tu mak aku sibok masak rendang ketupat..aku lak sibok macaroon
bajet omputih tol
so setelah berhempas pulas buat macaroon tu sorang hasilnye

HANGUS!

aduyaiii aku xtaw camne nak cntrol temperature and bape lame kne bakar
coz ak da ikut btol2 resepi kot

and 2nd trial pon hasilnyer

gambar hiasan dr google

FAILED!
retak la pulak..aduyaiii
nak xnak da penat aku buat aku makan je la..and aku pelik coz family aku pon makan je walaupon x jadi...hahaha

aku xtaw camne dorang buat jadi camni


haihh cuti ni nak amik kursus bakery la

sebab x puas hati yang melampau2 and nafsu serakah nak buat bende2 camni datang
aku tuka plan ke cupcake
aku nak buat yang ade icing tu
tapi hasilnyer jadi cam muffin..coz aku ikot resepi nak buat cake butter
and barang pon x cukup aku main tibai je la
tapi jadi la and family aku suke

sebab bajet da terer padahal baru buat muffin..tu pon muffin bantut coz bile bakar x naik..
aku plan nak buat cake ni pulak


bile dipotong jadi camni

cun wei...haihh tetibe cam nak ade baju kaler2ful camni lak..huhu

tapi cyes la nampak cam sedap and cantik
teringin nak buat sendiri
nak beli xde befday sape2 lak..sume da lepas
tinggal tunggu befday sendiri je la..huhu
so kepada family or rakan2 aku yang terbace blog ni
bagila aku cake ni bile befday aku nanti ek..hahaha

ok sekian bye~

mood: lapar x lunch lagi