Monday, January 4, 2010

muhammad fareez elmy

sekarang ni baru 3 hari aku duk hostel
tapi x taw nape aku rase cam nak balik rumah sekarang gak
x puas ati pasal hostel??
memang aku x puas ati..
member aku sume aras lain and aku jew terperosok kat tingkat atas sekali
sume sebab aku daftar awal..cyes x adil!!
rase nak tuka bilik jew..haihhh
pasal rumate..emm maybe mule2 memang x berape nak mesra
sume aku jew mule dulu..ala x kisah la dorang junior budak asasi
nak je buat bodo tapi x bez plak kan
and tetibe aku rase mizz giler fareez..
selalu pagi2 die kejutkan aku..nak main dengan dia..haihh
saba2 sabtu ni aku balik la rumah..hahaha










tunjuk pusat sendiri??









ni la die fareez elmy
  • sangat nakal
  • banyak cakap
  • agak ganas
  • sangat suka lembu dan kuda..apa2 yang ade kaitan dengan benda tu die suka
  • kuat habizkan duit mak n ayah aku
  • oh ya mata die sangat cantik and aku jeles giler..ceh!
p/s: gamba ni cilok dari laptop abang aku and abaikan jew bilik bersepah die tu..haha