Sunday, January 24, 2010

hancur hatiku...

ok pagi ahad tadi aku bangun awal kul 10 lebih..haha awal la sangat
tu pon adik aku bising2 ajak pergi tesco
tesco??malas aku baik aku tido je kat umah
lepastu macam biasa malas nak mandi aku lepak tengok tv
mak aku x balik lagi dari tesco tah hape beli x taw la
padahal da pukul 12 dah

naik atas buat keje report yg x siap smlm sambil menyumpah2 budak laki class aku x bagi result
shida gak yang baik..tanx shida..kalau aku jantan da lame aku syok kat ko
hahaha..minah ni gile ayu..seswai jadi menantu ye puan2

ok..pas da borink2 keje dah habiz teringat plan semalam nak g sunway
mule2 takot gak nak suh mama hantar pergi KTM
tapi last2 pergi gak
time tu nak dekat pukul 3
tunggu KTM..pergi SUBANG..naik TEKSI..kul 4 juga la sampai sane kot

pusing2..dengan orang yang haram ramai..bunyi cina sambut raye lagi
tarian naga..lagu cina..dung dang..dung dang..giler memekak
pening tak payah nak cakap da..sampai nak pekak da aku kat situ

tujuan aku nak cari seluar
seluar jeans kaler grey and straight cut..xnak boot cut or skinny jeans or slim cut
tapi sume xde..puas aku cari..sampai kedai gonjeng2 aku masuk still xde
ade pon bapak mahal...mampuih aku kne marah kunk

pusing2..makan..pusing lagi
yang dapat juz bedak johnson harge x sampai rm5
hadoiii rase x berbaloi giler
pergi jauh2..klu kire tambang and makan total semua rm70
tapi semata2 nak beli johnson's baby powder???
hahahahaharam jew!




taw x nape aku x nak skinny jeans or slim cut??
coz tengok atas ni..kaki aku da xde beza ngan batang mop da
haiyaaa