Tuesday, January 26, 2010

malam huru-hara ke?


hari isnin hari tu aku stat dengan pagi yang tak berape best
coz aku kena tolak pergi hostel awal dari waktu sepatutnyer aku bangun tido
sume sebab ayah aku ade keje kena setel
tambah lagi dengan keadaan aku yang x sihat hail dari keluar malam hujan hari tu..haihh


ok mase dalam class aku de dapat ym yg hantar kat hp aku
nickname die mizz malique ajak aku kelua petang ni
punye la aku pikir dua puloh lapan kali sape la budak jadah tu
x kan malique too phat kot..huahuahua berangan la ko
hasil dari x concentrate kat class baru la dapat agak minah tu rumate aku mase part 3
die plan nak kelua satu rumate ramai2 petang ni


mmg kitorang da plan lame da benda ni juz masing2 busy jew
pas da setel msj2 masing2 kitorang pakat kelua malam and sewa kereta
driver die kompem la malique tu( mazlin)..hahaha


ok lepas da bergumbira disana (jusco bukit raja jew)
jam time tu da pukul 10.45
gelabah gak la nak balik..coz kena masuk kolej b4 pukul 11.00
lepas hantar minah2 tu pergi balik rumah sewa (baiduri ngan seksyen 7)
tinggal la aku dua orang yang duk kolej ni
jam time tu da pukul 11.20
sampai je pintu belakang UITM tu..kompem2 la kena tahan
die tanye "assalamualaikum, nak balik mane?"
time tu dalam pale otak memang nak menipu jew..
coz keta sewa member rumate aku tu mane de sticker
ok mazlin relax jew ckp "kenanga dan die nak balik mawar"
so macam biase la kena tahan and kena tulis name dekat pondok pengawal


tapi aku x sangke lak si mazlin tu boleh jew pecut tak berenti parking pon
aku da gelak2 da dalam keta sambil gelabah2 gak takut pak guard kejar dari belakang
mane la taw kan x pasal2 lagi teruk kena


ok cerita x abiz lagi sampai la minah tu hantar aku depan pintu kolej..kompem2 la pintu da tutup kan
and aku x taw nape aku ikut plan sengal die panjat pagar belakang
bukan aku x biase panjat pagar b4 ni coz mase sem 1 and sem2 selalu jew aku panjat kot..haha
tapi tu zaman bile..sekarang x taw la camnew


mase sampai pintu belakang tu aku dah suh mazlin padamkan lampu depan keta
aku de nampak dalam 5 orang gak la yang same plan nak panjat pagar gak



aku cakap kat die awal2..tunggu aku sampai aku lepas jew pagar tu
die pon setia la tunggu
baru jew aku letak beg and ready nak panjat
tibe2 aku dengar suara jantan cakap "kamu dan kamu juga keluarjan kad matrix"
bongok giler pak guard pulak datang dah
aha time tu mazlin ade lagi..aku agak die ajak aku lari lagi
tapi x nak la aku wat keje bodo lagi
kalau kena kejar lagi naya aku


aku pon redha je la..da nasib kan
mazlin kompem2 la lepas
tapi xpe la coz bukan aku sorang jew yang kne tangkap
pastu kitorang kne bwk ke pondok pengawal
kat situ kitorang dibagi satu form tu and pak guard tu suh cite camnew ley lambat'
aku dengan da lamenyer x tulis karangan
nak x nak terpakse lah mengarang
cyes ayat cam bongok
ayat die camni

' pada pukul 11 malam, saya bersama rakan pulang lewat ke kolej. ini kerana kami menghadiri majlis harijadi rakan kami di kondominium baiduri ( haha tipu dow)..oleh kerana tidak pernah pulang lewat ke kolej saya tekad untuk memanjat pagar (tipu lagi) dan akhirnya ditangkap'


hahaha cam taik jew karangan aku
ok coz yang kena tahan ngan aku tu jeniz budak2 yg free hair and rambut karat
kire cun la gak and amat la gedik
and lepas di usha banyak kali budak2 tu
and maybe juga pak guard tu gile gatal
last2 kitorang LEPAS!!

hahahaha bergune gak budak2 gedik tu
aku balik jew bilik time tu da nak dekat pukul 12
mak aihh cyes penat
and time tu juga banyak mesej masuk tanye aku camnew leh kena tangkap
haiyaaa

cyes pasni aku da tobat da
giler la aku last sem kat sini..xnak wat hal naik turun HEP
cukup la kena tatatertib sem lepas..haihhh

muke masing2 before kne tangkap..haha
(dari kanan: aku,mazkannah,mase and mazlin(driver))



p/s: tapi bez gak..atlast jupe gak seluar aku nak..huahuahua