Wednesday, June 20, 2012

penang oww penang

kali ni trip class aku ke Perak and Penang
bukan trip sangat pon sebab kena lawat kilang and paling tak best lepas lawat kena buat assignment pulak
cis!

 ok perjalanan trip bermula dengan sarapan di kedai mamak di Meru
 pastu tetibe da sampai kilang 1st QL dekat perak

 pastu tetibe de alien turun dari planet marikh nak serang bumi 
haha actually kitorg kena pakai ni before masuk kilang
untuk kebersihan 
 ok lepas keluar je dari cold room masing-masing da macam baru balik dari England..sejuk!

bergambar je di mana2
haihh aku dah macam nenek yang tak sempat nak sarungkan gigi palsu
bile aku boleh buka braces tah

 syira
bakal penyanyi malaysia suatu hari nanti

 ok malam tu kitorang pergi Padang Kota
untuk sesiape yang dah biase pi penang dorang mesti elak dari pergi and makan dekat sini
nak taw sebab ape?
sebab mahal nak MAMPUS!

 dekat situ kitorang just makan
char kuew teow and satu harga die RM8.00 
gile ke pe rm8? baik aku makan mcD!
da la tak sedap..hanyir..memang aku rase nak mengamuk je dekat situ
and pasembor pulak 1 pinggan besar ni harge die rm12.50

so lepas makan dekat sini tak heran la kalau korang de nampak orang mengamuk2
or mencarut di sana sini

maybe sebab hari-hari kena tuka sotong baru gantung dekat kedai
maybe sebab tu la mahal\
ceit!  




 pi kilang Hacks pulak



pastu before balik beli la ole2
jeruk dengan penang memang adik beradik..datang sini WAJIB beli
 komuniti cina dekat situ memang ramai and peniaga gerai makan cina kat situ memang bersepah-sepah


xtaw nape amik gambar pakcik ni
 nak beli keropok durian zaman sekolah rendah dulu-dulu pon still ade dekat sini


last sekali kitorang kena pergi kilang memproses kelapa sawit
 kilang ni sangat super duper busuk ok
tapi siapa yang keje dekat sini gaji mahal

ok nampak sangat aku tak concentrate dengan ape yang dia cakap
pastu bile kena buat report or lecturer tanye
aku ----------- (blur)

ok yess dah habis!
update blog memang wat aku rase nyampah
k end