Friday, June 15, 2012

kelakar

lawak bile kawan kau hanya mintak maaf dengan hanya mesej
lagi lawak coz kau tak pernah tahu ape pon salah yang dia buat dekat kau
ko takde terase ape pon and lagilah marah

tibe2 tengah sedap2 layan nasi lemak panas or tengah sedap2 mengumpat aku dapat mesej
"sory if ade buat silap ape2 dekat ko" or " sori if ive made mistake" or "mintak maaf kalau selame ni aku de salah dekat ko"
aku yang tengah sedap makan pon boleh tersembor

mesej ape ni?
bile pulak minah ni wat salah kat aku?
da la x gtau pe salah ko
ke aku yang xde perasaan?

aku boleh terime mesej time ni mase hari raye je

so aku pon assume la die ni buat jahat teruk2 kat aku
macam-macam aku pikir
takut fitnah je

tapi aku x amek port sangat
baguslah mintak maaf
rase buat salah je mintak maaf cepat2
bila aku nak blaja benda2 camni
even ngan atuk aku pon aku boleh tercakap "sory la tuk" time ari raye..macam la atuk aku sebaye ngan aku
serius teruk...haihh tu la bila dah terbiase