Wednesday, December 21, 2011

rambang mata

ni aku bukan rambang mate sebab nak sopink ke pe
aku cyes jeles tengok gamba2 ni
lawa!!







cyes lawa...pandai orang2 ni amek gamba macam ni
ni bukan edit...sume gune lomo camera
bukan digital..FILM! ushh susah kot walaupon aku sendiri xde experiences gune camera tu
tengok kawan2 aku yang pernah pakai cam susah
and kaka aku sendiri pakai lomo digital pon susah nak dapat pic lawa..haha
gamba2 ni aku amek dari website ni
lomofreak bleh la usha website ni
lomography (tekan je ni)

and ntok amek gamba camni kne gune camera ni

diana f+

ok ape yang bez tentang camera ni..
dia siap dengan flash, colour filter(bagi macam2 colour dekat gamba macam atas ni la)
and x mahal..paling mahal pon dalam rm419 and paling murah rm159 pon ade

nak beli??
haa kat sini ade..aku selalu usha website ni...yang ni memang rambang mate betol la
click shop

haihh bilalah aku nak beli ni..haihhh (T_T)