Friday, December 16, 2011

bile ingat balik mesti aku gelak

dulu darjah 2 aku teringat zaman aku da start menggatal
eh xde la gatal btol tapi aku dah pandai usha2 orang yang aku suke
and aku teringat de sorang budak ni
baik..pandai..pendiam sangat2 and jarang dengar suare die..and comel
die agak fames..tiap2 kali rehat ramai perempuan nak duduk sebelah die
rehat same2 dengan die..makan same2
and kebanyakan perempuan yang rehat dengan die comel2
ahaa selalu rehat die akan bawak sekali mak die..makan gune bekal mak die bawak
aku??aku juz tengok dari jauh..kadang2 rajin aku join
aku pikir laki ni mesti jenis anak mak..
tapi xtaw nape aku cam teringin nak berkawan dengan die..maybe die nampak cam misteri kot
sape dengar suare die memang kire untungla..yang aku perasan die slalu senyum je
lepastu sampai la satu hari ni..aku dapat peluang duduk sebelah die dalam kelas

5 minit...10 minit...15 minit...aku memang seronok
nak berbual tapi dia jenis bisu

masuk 30 minit tibe2 aku dengar ade orang jerit dari belakang
aku terkejut and aku tengok die

die tunduk muke and macam nak menangis
aku tengok bawah meja...nape berair ni??laaaa die kencing ke??
aku teros lari dari die...lepastu taubat aku x duduk sebelah die lagi..hahahaha..aduyaiii

tapi sekarang die da lain...yela da besar kan
muke boleh tahan la...and xtaw nape..setiap kali aku terserempak dengan die dekat taman atau nampak fb die
mesti aku teringat incident tu..hahaha

huhu sori la..x ley buang la dari kepale aku ni pasal bende tu =p