Saturday, July 3, 2010

praktikal

yeaaa!! akhurnye aku praktikal!!! ( ni pe aku rase mase lepas examP
lagi 2 minggu tak sabar aku nak praktikal ni..hehehe ( ni mase cuti sem)
giler toot!! keje penat giler cam toot!! da macam pekerja tooot!! xde transport lak..cyes tooot!!
(selepas 3 hari praktikal..haha)

hahahahaha
da lame x update blog..rase sakit ati da lame x update blog
da stat prak ni..lagi la jarang2 aku nak update..rase nak delete blog pon de gak

aku sakit ati ni bukan ape..tah la..lepas 3 hari ni..banyak benda aku pikir balik
aku pikir aku kena wat keje camni ke lepas kerja??kenape aku ambik kors ni??
kenape aku tak rase sume aku blaja mase praktikal ni??
kenape tu..kenape ni
tambah lagi sernagan psychology orang2 dekat situ yang soal kenape aku ambik kors ni
pasal kerja mase depan aku
pasal kilang tu sendiri yang tah hape2
baru 3 hari tapi dengar cerite2 camtu wat mood aku down nak keja
wat aku rase nak tuka kors pon ade
YA ALLAH tabahkan la diriku ini
lagi 4 bulan...aku nak cepat habis!!

cerite2 dorang tu wat aku sedey tiba2...wat aku rase give up..sakit ati

and tetibe jugak aku terpikir degree nanti aku nak jadi cam kat atas ni
aku nak tuka kors
tapi aku kena belaja sampai 4 tahun lagi.(T_T)
bile aku nak keje??bile nak kumpul duit kawen??hahaha

emm dah la penat aku menaip..baru je balik keje teros menaip..haha
ari sabtu pon keje full day..hoho
so kompem blog ni jarang2 aku singgah
yela aku busy menjadi pekerja kilang yang berjaya
hoyeahh!!

p/s:aku menaip dengan hormon yang x stabil...so agak emosi sikit =p