Saturday, July 17, 2010

HITAM buat onar

sape2 yang ade bela kucing kat rumah mesti faham perasaan aku bile jadi camni:

1. kalau setakat makan friskies sepah2..
ok xpe aku leh maafkan lagi lambat laun nanti aku rajin aku sapu lah kan

2. kalau setakat cakar2 sofa kat umah aku...
aku ok lagi kalau terok pon mak aku je marah

3. kalau ko datang kat aku time aku makan nasi konon nak tumpang sekaki gak
aku still ok lagi tapi jangan harap aku nak bagi kan

4. pastu kalau ko datang dengan bau busuk pastu gesel2 badan kat aku
aku ok lagi kurang2 pon aku marah ko suh duk jauh2 je

5. pastu kalau aku nampak ko menggatal ngan kucing betina liar kat belakang umah tanpa tau asal usul kucing tu
aku boleh terime lagi coz lumrah la kucing jantan kan

6. pastu kalau aku tengah busy wat keje ko pulak menyibuk golek2 atas paper aku wat keje
xpe aku still bleh trime..mane taw aku letih die lak sambung keje aku kan?

so perkara2 diatas ni x jadi masalah ntok aku

tapi tapi yang aku naik anginyer bile kucing aku naik lemak dengan slumbernyer die

kencing atas laptop aku!!

bukan 1st time ok..ni dah masuk kali ke-2
pastu lepas dah kencing sehari suntuk aku x nampak batang hidung die
siap la ko esok HITAM..aku cabut bulu2 ko esok..ceit!


haa ni la HITAM..siap la ko sok..siap ko
sok aku suh ko makan sayur je lah..hahaha