Thursday, April 22, 2010

ok i-city

maybe la aku diantare manusia yang sumpah lambat pergi i-city ni
kate je blaja kat shah alam pastu umah kat klang
tapi haram i-city nak pergi pon susah huhu
ari ahad ari tu habiz je aku present ETR (pade sesape budak Uitm taw la pe mende ni)
aku ngan kaka aku da plan siap2 petang tu nak pergi sane
dengan tujuan begambar
papepon tanx la pade incik Asmuni coz sudi ambik aku kat tempat persembunyian aku
(kolej mawar)
mule2 aku ingat dapat la bawak camera abang aku nak syok2 begamba
rtapi hampeh la die ade keje
xpe la nak x nak terpakse gune camera hp yang ala2 cikai nihepy giler habiz presentation ETR..x tido malam woo wat bende alah tu
panas wei time ni...petang pon stil panas lagipanas tapi belakang tu macam nak hujan..tah la
tapi memang x lame lepas tu hujan la renyai2

tengok tungau merayap
dalam banyak2 aku paling suke gamba ni...huhuhu
aku tengok gamba ni macam i-city ni berhantu pulak kan..hahaha


jangan tanye aku tengah buat ape..da mcam drug addict pon de gak
lame2 duduk kat sini boring gak x taw nak pergi mane da..adeyhh

ok sempat lagi tengok sunset...ala2 romantik la konon


dalam pukul 7 lampu2 da stat buka da =)
pe lagi sakan la dorang yang kat situ

suke giler gamba ni da cam gune camera lomo da =p
lip lap lip lap mcam krismas
sumpah giler meriah time malam2 ni..rugi woo x pergi
so bile2 pree aku rase better pergi la tempat ni sementare free lagi
tah2 mane tau bulan depan nak masuk da kena bayar coz nak bayar bil letrik nyer pasal..hahaha