Wednesday, December 9, 2009

bile kat rumah membosankan...


Selasa hari tu 8 disember 2009, mak aku ngan adik aku kena pergi Melaka coz adik aku kena jawab exam ntok intake MRSM..tapi aku pelik coz sekarang intake die memang lain giler ngan zaman aku dulu..coz dulu aku jawab exam kat tempat aku jew..xde la sampai kena pergi Melaka ke Johor ke..sekarang intake die kena jawab exam kat tempat yang kite apply tu..yang paling aku terkejut la adik aku citer die jawab exam sekarang guna komputer..giler la! Zaman aku dulu jawab men pkai bulat2 jew..hahaha tapi cyes lawak giler coz exam aku tu sehari lepas aku habiz PMR..kompem aku malas nak study n aku pakai men bulat-bulat jew..aku tengok cina sebelah meja aku bukan men kusyuk lagi tekan-tekan kalkulator..siap bunyi2 lagi..aku nak tekan ape pon tak taw...tapi aku bukan nak citer pasal exam tu..coz ari tu aku ingat malas nak follow mak aku tu..coz x de benda pon kat kampong aku tu..coz borink nyer pasal nak x nak aku ikot la..n mak aku plak setuju nak letak kitorang kat Bandar Hilir sementara adik aku jawab exam..n yang paling bez abang aku plak baik hati nak bagi pinjam camera die..hehehe





kota A Famosa..aku dapat tengok dari jauh jew..coz kaka aku xnak pergi
panas terik yang amat











ni la muzium berbayar yang aku pergi ari tu
xde la menyesal sangat..murah jew dewasa rm2 kanak 5o sen
tapi atas budi bicara pakcik kaunter tu die bagi rm2 jew







panas wei peluh2 jangan cakap la



lompatan statik dari aimi


double decker!! patot kat andalas pon ade 1..ni bas burok pon dah tak lalu!

kitorang merayap2 kat bandar hilir tu dari pukul 1 sampai la pukul 6 sampai da x taw nak pergi mane da..tapi yang paling aku x puas ati
service crew McD kat Dataran Pahlawan
tu..
mule2 aku order kat kaunter okey jew..sampai la ayah aku nak order kat drive thru..mule2 memang la salah kitorang coz x taw mane box nak order tu sampai terlajak ke depan..okey tu x pe la..pastu time order mak aku suh belikan fareez burger..and aku cakap nak set Mc Chicken satu dan tambahan air pepsi large..okey aku rase minah McD tu dengar..pastu kecoh2 lak dalam kereta nak tu la nak ni la..aku pon pening aku order la ikot ape ayah aku cakap..tambah 2 Beef burger je lagi..pastu aku cakap la..dan minah McD tu pekak!! die dengar aku cakap 2 burger Fillet O fish..aku cakap banyak kali Beef burger!! aku jerit okey..tapi cyes x dengar dan terus cakap harga dan suh bayar kat kaunter depan..haram betol! pegi la kaunter depan keta belakang dah hon2 da..hanjing betol!! sabar la!! xde adab betol..okey minah McD tu cun okey tapi perngai cam hanjing!! bapak aku pon cakap xde adab! x abiz lagi kat situ jew..skali mase ambik food aku cakap la nak straw lebih..dan crew lelaki tu pon pekak..aku x paham betol! dan extra air pepsi yang aku mintak pon x dapat..pastu family aku lak bising2 x cukup burger pastu..aku cyes mengamuk dalam keta tu gak..last2 sume senyap jew!!
SUMPAH AKU DA X NAK ORDER PAKAI DRIVE THRU DA!!!


ari tu hari jadi budak ni..tapi die kena jawab exam pulak..xdapat la bergambar..huhu