Wednesday, December 16, 2009

bile dah malas nak hidup...

Berapa banyak kali korang rase korang taknak hidup??

Kalau tanye aku time-time aku emosional dan hormone x stabil ni sekarang juga aku nak pergi gantung diri takpon aku nak tikam perot aku ni..tapi aku still ade iman..aku x cukup pahala lagi..dosa pon banyak lagi..takot woo


Tah la..bosan betol dengan hidup..selalu aku tak puas hati tu..aku tak puas hati ni..aku tak suka tu..tak suka macam ni..nak tu nak ni..tapi x dapat dan still tak memuaskan hati aku..YA ALLAH!


Emm kalau la aku ni seorang yang xde otak..dah lame aku nak buat ni


Aku nak bunuh diri dengan cara paling dramatic..aku pilih tikam jantung aku dengan pisau..tapi sebelum tu aku tulis surat kat sume..kat family aku kat kawan-kawan aku..coz nanti kompem dorang terharu gila babengnyer menangis melalak bace wasiat aku..hahahaha ha lagi satu cerita aku kompem masuk berita punye la…pastu setahun lepastu masuk Mastika..kehkehkeh


Emm pikir-pikir balik macam tak bez jew ..coz nanti family aku pulak tanggung malu..ayah aku dah malu nak datang surau..mak aku nak pergi kedai beli ikan pon kena pakai topeng…adik aku dah tak boleh main-main kat luar nanti orang lain baling batu (ade ke??)..pastu kat sekolah xde sape nak kawan dan cikgu-cikgu pon mengutuk adik-adik aku..emm kesian pulak kan??


Macam tu aku pilih terjun sungai tak pon laut..sebab aku rase dengan care tu takdelah sakit sangat sampai nak tikam-tikam diri...setakat mati lemas jew..tapi sebelum mati sempat aku cube skill berenang aku..mane la taw aku ni ade bakat berenang..bleh la aku masuk Sukan Sea satu hari nanti ganti Daniel Beigo yang bageiro itu..(siot terer dapat 5 pingat emas!) tapi nak mati pon taknak sungai KLANG..sampah je banyak..hina kalau mati kat situ pastu mayat aku dorang x jumpe anjing pulak yang makan..dah berhantu tempat tu..x mao lah..kalau laut pon aku taknak la Pulau Indah..busuk dow air kat situ..bau da macam hanjing! Aku nak mayat aku wangi jew…tapi nak pergi jauh-jauh susah pulak..haiyaa tapi takot pulak aku nak terjun laut ke sungai sekali x sempat-sempat mayat aku dorang jumpe buaya x pon ikan jaws makan..sakit woa!!


Macam tu aku susah-susah aku terjun banggunan je la..x main la terjun banggunan sekolah terjun flat…x famez langsung..aku nak terjun banggunan KLCC..ushh bez woo..angin banyak..dah macam buat sukan extreme bungee jumping..tah betol ke tak name die aku pon taktaw…free pulak tu..hohoho yela aku miskin xde duit nak rase tu sume…pastu kompem cerita ni gempak sampai PM pon bace cerita aku..huahuahua bodoh betol ko nix de otak!! Tapi takot pulak aku..coz bile jatuh kompem bersepai otak aku..ngeri dow tak lagi dengan sakit die darah sana sini..euuuu x mao la


Susah betol la..emm camtu aku ingat nak wat mati aku cam tak disengajakan…konon-konon aku pergi main roller coaster kat Times square..tapi aku malas pakai seat belt x pon tengah pusing-pusing tu aku terjun..hahahahahaiyaa lagi tak bez

Camtu mati minum racun je la…cepat dan pantas..tapi takot pulak aku sakit..kalau teros mati xpe..ni tak sakit perot sampai tercirit-cirit..pastu masuk hospital..pastu keluar hospital kena lempang ngan mak aku..mane x naye aku??haiyaa


Pikir punye pikir mati sebab excident pon ok what..aku kan xde lessen dan aku x reti bawak kereta..so masa tengah-tengah malam aku kelua la curi-curi bawak kereta ayah aku..pastu bawak laju-laju macam orang giler masuk highway…nampak orang langgar lagi-lagi kalau aku nampak Mat Rempit,Pelacur x pon Mak Nyah..kompem aku xkan lepaskan peluang langgar dorang sesuke ati aku..wahahaha cyes wei menyemak je dari hidup x berguna macam tu baik aku langgar mati jew…aha dah bawak laju-laju tu kompem masuk gaung kan??..hahaha jadi tamatla riwayat aku


Tapi kan rase x bez la pulak..coz aku pernah bace berita ade family tu excident sampai kepala boleh putus..mak aihhh..seram dow..pastu aku bace lagi selalu kalau masuk gaung kompem kereta aku terbakar..mak aihh hangus la aku..nanti aku bukan mati sebab excident tapi mati terbakar..kalau teros mati xpe..kalau hidup lagi maonyer aku tanggung malu ngan muke cacat terbakar..adoiii susah tol


Last sekali xde jalan lain..makan pil tidur banyak-banyak..dah sume kat atas tu sakit..baik aku tidur jew..tapi mati care camni bosan betol la..tak tragis langsung…kalau memang dah ajal aku mati la kot lepas makan tu tapi cube bayangkan kalau aku ni sempat diselamatkan??mati aku woo kena belasah ngan bapak aku..tak pasal-pasal aku mati kena belasah


Jadi aku pilih jalan aku nak hidup!! Hahaha aku reka jew cerita kat atas ni..xde alasan aku nak mati..hidup aku bez what??aku banyak benda nak buat..aku xnak mati dulu!! Tapi kalau dah sampai ajal tu lain cerita la..so sesiape yang berangan nak mati..aku sarankan pilihlah diantara care-care kat atas ni..tu pon kalau korang xde otak!!


Kesimpulannyer OTAK JANGAN LETAK KAT LUTUT!! Sekian~~