Wednesday, September 9, 2009

bz bz bz

sem 4 ni aku haram bz so blog ak ni pon cam haram lame x update
test..assignment..presentation..quiz..test..assignment g
paling aku x paham dalam 1 weex aku leh relax giler pastu nex weex nyer hambik ko 3 test ngan kuiz g
lecturer pon bukan nak kesian..bwk berbincang ke sambil2 minum teh..ni sume ikut emosi dorang jew emosi aku dorang x kire lak
ahaa report pon giler x penah abiz..dengan report fud preserve yg aku x gerak2 satu ape pon (de la wat cket2)
ntok class CSC lak aku x paham satu habuk pon..projek suh wat database..haram aku x paham
dalam class die tido n dalam lab lak buka facebook taw blog..padan muke ko! (skunk pon nga lab die r ni..hahaha =p )
so kesimpulannyer di cn ak xde mase nak layan blog..klu aku layan pon tah sampah pe aku cite cam skarang ni la..huahuahua
nway SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA YG AKN DTG =)