Sunday, August 30, 2009

mesej

if korang dapat mesej ni pe korang buat:

"Baca n teliti:"ALLAH AKU CINTAI KAU & AKU PERLUKAN KAU. DATANGLAH KE HATIKU..."kirim pade 10 orang & lihat keajaiban malam ini. Tolong jangan delete..ia benar2 terjadi..ini SMS dari bonda ALI SAID-juru kunci Sayyida Makkah yg bermimpi bertemu Rasulullah SAW..beliau berpesan"Kuatkan aqidah dlm ibadah kerana dunia ini sudah goyah & tua"..Sebar SMS ini kpd 10 org muslim..Insyallah dlm waktu 10 hari akan dapat rezeki besar & jika tidak disebar tunggulah kesulitan yang tiada henti..."


ni mesej aku dapat dari member n time tu aku malas nak pikir panjang juz igt ok la kot klu anta balik kat member aku tu balik...skali kedit lak xde..hampeh tol

pastu aku pikir balik pe die cakap..klu x anta nanti akan dtglah kesulitan...n aku pikir bnde2 SMS ni betol taw x betol

kalau betol la ntok tujuan dakwah die x patot takotkan orang camtu..coz aku pikir org yg send kt 10 orang tu mybe selain dr dakwah dorg gak terganggu ngan mesej last tu...

so aku x taw bnde ni patot camne..n bukan ke bnde ni akan wat sesorg tu lagi takot x anta msj tu coz dapat kesulitan dr tujuan sebenar msj tu sendiri suruh kite takutkan ALLAH..

so pikir r cane...

di bulan yg mulia ni ak nak ucapkan selamat berpuasa =D