Tuesday, June 9, 2009

sem 1..sem 2..sem 3


kadang2 aku pikir..bile la nak stat class balik??
da lame x jupe dorang rase rindu lak
kehkehkeh

dulu bile de class x saba2 nak cuti
bile da cuti tetibe nak masuk class balik
tapi 45% je r rase tu
hahahahaha

ahaa belek punye belek laptop ak skali ak terjupe gamba2 lame
lawak je ak dulu
kahkahkah

ahaaa ni stat aku part 1

ni la member2 aku..time ni kitorg de practise perfomance ntok dinner


sem 1 aku memang sakai..ade ke pakai superstar ngan baju kurung??
aiyaaa..sumpah cam hanjing jew..tapi nak masuk lab kne pakai kasut
n time tu ak xde plak kasut bertutup
terpakse la..ish3x sadis


haaa..aku memang suke buli atul(sood)..tarik rambut die mmg da bese da =)

ok2 stat plak part 2


haa..ni la gamba 1st skali time part 2
kitorang akan buat muke camni time class BEL je..diulangi BEL je..
cyes cam dalam penjare..bosan giler

depan skolah tamil

abiz part 2..part 3 la pulak


malam2 mghabizkan mase mngumpat di DC bukan stdy..ceh!


makan minum perkare biase kt class..sampai de bwk nasi lemak g class
tp pastu bawak makan kt bilik la..hahaha


kuliah??cyes ak x suke..coz bile kuliah je aku tido
haih pe nak jadi x taw la

ni pon satu hal gak..tido kat lab..rindu lak nak masuk lab

bye part 3..=)

haa..ni la antare2 gamba2 x senonoh time dulu2
emmm part 4 cane ek??