Wednesday, June 24, 2009

kenape??

kalau boleh celik je mate aku nak mengadap benda yang indah2 jew
tapi setiap kali aku celik aku rase panas coz da tgh ari
(hahahaha!!)
jangan salahkan aku..aku x bley tido sampai la subuh

selalu aku pikir nape idup aku x macam die??
nape aku x same ngan die??
nape aku x jadi cam die??
coz aku taw hidup sume orang x kan same
mybe aku nampak kehidupan die baik diluaran n tapi segala isi aku x taw pe yg jadi
mungkin bahagia mungkin tak

kadang2 aku rase aku nak lari jauh2
and bile balik aku nak tengok sume da berubah and sumenyer indah
tapi sejauh mane aku nak lari dari kenyataan??
ape yang aku perlu bersabar dan teros bersabar

takpe aku percaye tuhan tu maha kaye
setiap orang ade rezki masing2
ade yang dipercepatkan and ade yang diperlambatkan
ape yang perlu juz usaha
sebesar mana usaha yg aku wat aku bersyukur if tu yg aku dapat
tapi kadang2 usaha yang aku wat x sama ngan ape ak dapat
tapi satu jew aku kena belajar dalam idup ni..bersyukur
ape yang kite nak x semestinye kite akan dapat

kalau boleh hari2 aku nak ketawe..ketawe..and teros ketawe
=)