Friday, February 20, 2009

buZy sAnGaT..

SORY SANGAT2...coz da lame x update blog..giler bz life aku skunk ni
hari2 class..class hari2..busan giler..sampai mase ntok aku bercakap n merepek pon terpakse dikurangkan..mase aku lepak ngan geng pak wak seman dan cik jah tempe pon dimansuhkan..
kompem dorang merajuk ngan aku ni..hohoho
myspace pon aku kurangkan2 buka dan jarang membalas sebarang cment org-orangan..
giler buzy dan aku da xde sumber2 tenet da skunk..
aku on9 pon bile g libry dan pinjam mmber aku nyer modem..tu pon setelah aku wat muke nk nangis ngan die coz gian da lame x on9..ush
assignment aku always masok tak pernah nak stop
test aku lak slalu je ade..jarang xde
homework berlambak tapi jarang aku siapkan..pe aku wat kat bilik??
tah aku pon kompius mane hilang mase aku
sampai ari sabtu pon aku kne g lab wat experiment..
lab report plak berlambak2 dan experiment aku buat bukan abiz dalam satu hari..die berlanjutan sampai seminggu
tiap2 3 hari kne tengok microb dan culture..bosan tol idup
pade sape2 yng mengetagged aku..sory la coz aku bukan x nak balaz..juz bz..xde mase
dan aku x nak la blog aku penuh ngan tagged2 orang dan bukan entry aku..sory ye
aku pon skunk kekeringan idea nak tulis pe kat blog ni..coz otak aku kosong..jiwe aku lagi la..
so tunggu je la entry baru aku ye