Saturday, February 21, 2009

AkU TaK SuKe biLe...

ni muke cyes benci aku !
(p/s: image background tu penting wei )


Waktu tido aku dikacau..contohnyer dorang datang bilik aku ntok bertanye soalan pasal homework,soalan test atau soalan tentang sejarah idup aku atau soalan tentang jiran sebelah umah aku....


Sekali lagi waktu tido aku dikacau bile orang cube menelefon aku..coz time tu suare aku sangat merdu ntok didengar..aku x nak nanti dipanggil ntok recording lagu....mesej x pe la..so korang janganla marah kalau korang kol aku x angkat..kuikui


Tak suke bile harte bende aku dipakai pastu x reT dipulang balik..lagi aku pantang kalau barang tu barang kesayangan aku..cam comic taw pape yang aku sayang..sape yang hilangkan memang slalu akan dimaki hamun oleh aku..walaupon dorang x bersalah

..ush kejamkan??


Barang aku hilang atas kecuaian diri sendiri..ni pon aku akan marah…mangse ntok aku lepaskan geram orang2 yang teerdekat ngan aku..hahahaha


Melihat pompuan gedik..lagi2 pompuan yang perasan n tergedik2…giler aku menyampah n benci 100%..da la perasan pastu nak tergedik ngan laki lak…adoii..rase nak lempang ngan kaki laju2 je minah2 camni..bagi die sedar sikit..giler aku benci..perasan sampai tahap yang tak logik


Bile dikhianati kawan sendiri..contohnyer cam cakap belakang2..tikam belakang..cucuk belakang..ngumpat belakang..sume pasal belakang aku x suke..termasuk memakai tali pinggang belakang!! Hahahahaha..aku juge x suke bile member aku main belakang aku..bukan main ape..main gasing atau batu seremban belakang aku..aku tak kisah..ni tak berkawan dengan orang yang aku tak suke..rase dikhianati..huh!


Orang tu terlampau sangat menjage status die..sampai berkawan dengan orang kebanyakan rase jijik dan hina..orang camni lagi aku menyampah..tak sedar diri langsung..nak jage status ko atau malu keluar ngan kitorang lain kali jangan sibok2 ikot kitorang..coz kitorang pon x suke ajak ko keluar..sampai sanggup buat bodoh ngan member sendiri bile kat dalam kedai mahal..setakat secret recipe ko nak kecoh??hukeleh..aku x heran tol..pe ko malu ke klua ngan kitorang??setahu aku drees up kitorang lagi elok dari ko yang tah macam minah indon da aku tengok..hahahahahampas tol..jangan marah la kalau lepas tu kitorang malas nak kelua n ajak ko lagi..hahahahampas


Lelaki yang bajet macho..cyes aku menyampah tol..lagi2 yang jeniz poyo..nak je aku baling kulit durian lapan bijik kat muke die..orang yang macam ni slalunyer jeniz loaded..bapak je loaded..die lom tentu lagi kaye..tah2 SPM pon ulang 5 kali..hahahahampas..bile drive keta pasang lagu sekuat2 alam..lagu nak techno jew..kompem gegendang telinga die da lame reput..pastu jalan nak poyo jew..konon hip hop la..hahahahampas tol


SERIUS AKU TAK SUKE !