Friday, February 22, 2013

farah wedding

ok aku dah lama teringin nak ambik gambar wedding
so masa 2 februari hari tu member kelas aku kahwin dekat kuala kangsar
sebab excited nak konvoi jauh2 aku pon sempat la curi pinjam camera
tapi sebab aku ni amatur
aku tangkap pon main tibai je

haaa ni lah dia farah =D


ok laki dia kitorang panggil "Bun"
by the way makcik photographer tepi tu sangat style ok
i adore u makcik!!  =D

aku tau farah ni nervous sebenarnye.tapi dia try control
relax farah relax.kawen je pon.hahaha


ecececey.hahaha

 





ok ok cukup dah la gambar dorang 
buat semak je banyak2.kahkahkah
sekarang gambar aku and ramai2 pulak ^ ^

 
 





haaaa habis je majlis ni aku pon bergerak ke tasik taiping
tempat ni dah lama aku nak pergi
and baru sekarang dapat jejak T_T

ni saje bagi can dorang syok sendiri bergambar dulu

still ade penyibuk lagi berbaju oren -_-

finally!!! dapat gak aku bergambar kat sini!!kehkehkeh


 ni semua aku edit dalam 1 malam
so nampak la ada certain gambar macam over edit sikit.hehehehe

k dah bye~