Thursday, January 12, 2012

durian

durian sana...durian sini...durian situ
macam la xde bende lain yang lagi nikmat nak makan selain durian
durian raja segala buah??ntok korang yang suke buah durian tapi bukan ntok aku
die jadi raja pon maybe sebab banyak duri tajam2 je and bile baling dekat orang maybe mati

terok sangat ke orang x makan durian ni??
aku x paham....

aku x ingat last aku makan durian ni..maybe darjah 1??6 tahun??
tah la..yang penting aku da lame x sentuh buah tu
aku boleh tengok..boleh tahan bau..tapi bab makan aku x sure

pernah rumate aku beli dunkin donut taw big apple yang ade perisa durian
and donut aku kebetulan sebelah donut durian tu
disebabkan donut durian tu perisa die lagi kuat dari donut choclate aku..so donut aku pon rase durian
and aku muntah......

taw tak pe orang kate bile orang ajak korang makan durian and korang cakap xnak??

sipolan: weh jom la makan durian ramai2
aku: aku x makan durian la weh
sipolan: ko ni rugi nikmat dunia la x makan durian..haha

ok ni aku terima lagi..wateva la

yang lain2 pulak cakap camni

"kau ni bajet mat salleh tak makan durian"


"ko ni x nikmatnyer hidup orang tak makan raja segla buah ni...fear factor pon jadikan buah durian tu sebagai dorang punya cabaran..kalau orang Malaysia masuk confirm menang...tapi kalau anta ko masuk ni memang same la cam negro tu..hahaha"


macam besar je kan dosa aku ni x makan durian dekat mate dorang??

ok x kisah..member2 xde hal la


tapi bile sedare mare aku pon same sape tahan

"laaa x makan durian ke??sorilah Apple xde la..haha"



aku melayu jugak ok..aku makan sambal belacan..tempeh..tak jumpe nasi sehari aku boleh gigil
aku taw dorang juz melawak...tapi da selalu and ramai sangat lame2 aku pon rase nyampah
xkan sebab x makan durian hilang jati diri melayu aku?? haram~




ambik bukti atas ni
aku makan sate..karipap..kuih ape tah hijau2 tu..x cukup melayu ke??