Friday, April 8, 2011

lagu fevret aku zaman aku main ting ting

sebab da bosan dengan lagu2 zaman skunk
aku terpikir pasal lagu2 fevret aku zaman kecik2
and tetibe aku teringat pasal grup FEMININ
aku tak ingat sangat tajuk lagu die
tapi intro die stat dengan "Angin bayu membawa diriku....sepintas lalu..."
aku pon excited la suruh kawan aku cari video clip die
coz sejak dari kecix aku nyanyi aku x pernah taw muke dorang cane

selang 2-3-4 ari...
kawan aku dah jumpe satu video clip dorg kat 4 shared
walaupon x clear tapi still bolehlah
coz yela zaman dulu video cam x la sepower zaman skunk
and aku pon excited la nak tengok...
pastu...pastu...bile aku tengok je....





hahahaha..aku x sangke dance orang dulu camni..hahaha
compare ngan zaman sekarang dgn super junior...wonder girls...rase pelik je
xpe2...maybe zaman dulu x secanggih zaman sekarang..
ok2 boley terime lagi

pastu aku cari kat you tube lak
nak tengok yang lagi clear and aku jumpe ni


feminin

yang ni korang tengok sendiri la
hahahahaha...
better la walaupon nyemak je laki2 menari kat depan tu
and dorang ceyes lawa...aku bajet makeup cam zaman ramlah ram ke pe
tapi ok je..and lagi ok dari zaman skunk bulu mate tebal tah pape..kan??kan??

end~