Sunday, June 13, 2010

sesi bersolek bersama kak kiah

ok hari ni aku xde nak post gamba2 dah
hari ni aku nak cite pasal makeup..hoyeah!!
semenjak umur aku dah 21 ni
hormon aku pon lebih kepada feminin (eceh!)
kalau aku pergi mane2 farmasi...shopping complex x sah kalau aku x singgah kat watson..paling cikai pon gurdian la
selain beli lampin pakai buang aku taw makcik2 luar sane suke benor singgah kat bahagian makeup
kan??kan??eley2 xyah tipu la..sebab aku pon camtu!!..wahahaha
duduk kat sane berjam-jam bukan beli pon..setakat nak cuci mate..pastu part paling best kalau ade barang yang tulis TESTER..haha
kan??kan??

tapi aku pergi sane bukan nak pakai TESTER tu..
aku mundar mandir nak stgah jam..usha2 sikit..letak kat tangan(test sikit2 la)
pastu balik dengan muke hampa
nak taw pasaipa??pasal aku hampeh haram x reti nak tonyoh2 bende2 tu kat muka ni ha
even eyeliner pon aku pakai comot..
bukan aku xde bende2 ni aku ade..tapi wat hiasan je la
tah dah berhabuk da kot sekarang

jeles gak aku tengok de kawan2 aku da pandai makeup dah skunk
berkaler..hijau..biru..kuning kat mate
pernah gak la aku try..tapi dah cam nak pergi concert punk dah...lebam je mate..haihhh
tapi kalau dinner de la aku makeover sikit
tu pon lepas aku puas lari 1 blok suh orang makeupkan (T_T)
last2 kene kutuk cakap over (T_T)
kecik ati aku taw x?? ish3x

emm..nak gak aku try camni

gambar hiasan


tak pon camni ke...
(cam pernah nampak je gamba ni..huhu)

gamba hiasan lagi

emm..xpe la maybe still awal lagi kot nak makeup2 camni
nanti aku balik kampung ngan muke camni terkejut atuk aku nanti..badut mane la plak datang


so simple2 sudah...natural look ok pe kan??kan??

so sesi bersolek bersama kak kiah tamat disini~~