Thursday, May 13, 2010

activity last sem

actually bende ni aku nak post lame dah tapi coz ni bukan gamba aku so aku kne la tunggu tuan empunyer camera bagi gamba and nak2 pulak dekat exam terpakselah aku tangguh
da lame sangat tangguh tetibe malas lak da la aku ni jeniz pemalas...nak upload2 gamba lak cyes leceh!tapi da abiz exam ni cuti aku berlambak and aku plak tataw nak watpe kat umah
so aku update la and aku pon da janji kate nak update so before masing2 buat hal sendiri..maybe kawen...beranak pinak xpon de gak yang sambung degree and de gak yang teros kejeaku rase ni je last activity kite lepak sesame kan

time ni before bertolak...5 keta..da cam rombongan pengantin
aww ab sexy..hahaha
time kasih la kat korang sanggup masak BBQ
sebelum start mandi manda lahap dulu pe yang de

pemotong tembikai terhebat..farah

kiri tu faizal bekas penari ballet
yang pegang gitar artis class kitorang wan
haha ni hafsah kitorang panggil ab
time ni die tengah wat sensory ntok twisties
aku lapar la bile tengok ayam panggang ni..haihhh
imal n azie =)citer dorang paling hot sekarang ni

josh and atul
kitorang panggil dorang geng melati

akmal
ni kapal aku..hehe =)aku wat kapal die pon nak wat kapal
sab la paling terok kene..hahaha
haha sian sabpasangan laki bini lak kene

dorang memang pembuli budak2 kecik
huhu saje tambah effect berapi..cyes teror r malyn bik gamba ni

aku taw josh pikir malas gile nak balik..mengadap final la presentation etr la..letih wei letih

stretching b4 bertolak balik ke shah alam
hope dapat jumpe lagi korang mase degree =)

p/s: sory la update lambat giler