Sunday, March 21, 2010

klang..lumut..alor star...jitra...kuala sepetang

kalau la adik aku x belaja kat kedah
xde la aku de mase free nak cuti sakan camni
da lame x jalan jauh

tolak dari umah pas subuh and sampai kompem la petang
bley plak ayah aku tersesat pergi lumut
ape lagi...aku pon sakan la beli macam2 kat sane

pastu pergi alor star coz saje nak abizkan mase sebelum hantar awin pergi asrama
and sampai la jitra


budak atas ni konon je muke cam hepy..padahal sedey giler..huhu
and image muslimah die ni sementare jew..coz balik je kompem suar pendek..ceh!

ok cite stat bile adik aku da selamat kat asrama
ayah aku plan nak balik umah teros
tapi adik aku Aimi sibok nak tido la ape la
nak x nak terpakse la bermalam kt hotel

hotel die bese jew and jadi tempat bersukan sekali
ade badminton and kolam
ok hotel tu dari luar nampak bese jew
tapi sekali aku selak langsir kt bilik hotel tu
aku nmpak terpacak banyak giler batu nisannn kat belakang....mak aihhhh(seram gak la)

sebab terlampau gian da lame x swim and saje nak test balik skill berenang aku
(setakat berenang katak je aku taw =p)
aku nekad! cari baju tshirt semata2 coz aku bawa baju cukup2 ntok tido jew

manusia paling bahagia hari tu..fareez
susah betol nak tangkap gamba ngan budak jate ni...x reti duduk diam
berpuluh2 kali tangkap sume gamba failed..ni ok skit kot

gembira sakan...yela da lame x cuti =)



ayah aku suh ambik gamba time die terjun..tapi dapat part landing jew..haha sory la yah


kat kolam budak2 pon ayah aku still nak test power die terjun..haha
ahaaa kubur tu belakang gelongsrt tu jew..mase aku naik gelongsor tu memang seram habiz la
coz nampak segala batu nisan..ushhhh
(gambar kabur..haihhh)

aku rase kalau bukan sebab mak aku rase die dah dewasa bangat
da lame mak aku terjun join sekaki..hehehe

time nak balik..ni bibik aku..hahaha
(aku ngan bibik xde beza..haiyaa)

oh haah...pasal kuala sepetang lak..aku pergi makan mee udang kat sane(mee udang mak jah)
konon la masuk paper la..destinasi bajet la
padahal rase die cam mee bandung biase yang ade udang je lebih
lagi satu mahal giler mee udang ni
mee udang biase je rm7..special rm11

ni haaa ambik ko mee udang yang konon famez sangat..ceh!