Thursday, February 18, 2010

rambut leper??yukss

Actually aku paling x suke post bnde ni..
kalau boley aku x nak post2 bnde2 camni lagi
Coz bagi aku ni hak masing2 nak judge orang tu camne..tapi..tapi aku x tahan
Aku kena post gak
Kalau cerite ngan member2 aku dikire mengumpat lak kan
Walaupon cam aku x penah mengumpatkan..tapi atleast dengan care ni kurangla sket keje x bermoral tu =p


Ok..aku cakap secara general and x merujuk pade sesape
Terasa??sukati ko la ye


Firstly aku paling x suke lelaki yang suke wat rambut ala2 tomok
Rambut leper and berminyak kat bahagian depan tu


Aku cyes x faham kenapa and mengapa dorang wat macam tu Hensem ke??style ke??leh ngorat pompuan ke macam tu??pompuan boleh cair ke??
Cyes aku x paham


And ade satu mase ni..aku nak keluarkan duit kat Atm kat kolej aku.. Aku ternampak sorang mamat ni ngan member die nak keluarkan duit Bukan aku teruja pasal dorang ni hensem ke hape..aku teruja tengok mamat sorang ni tekun gile betolkan rambut ala2 tomok die tu
Tiap-tiap 2 minit betolkan rambut die..tiup angin sket betolkan..tergerak sket betolkan Cyes nak MUNTAH!
And die pakai baju kaler pink dengan rambut mcam tu and manje semacam ngan member die wat aku terpikir..ko ni gay ke??
Haihh x pasal2 kena fitnah kan..astaga


Bagi aku rambut macam tu da nampak macam Nyah..cyes buruk ok
Nak je aku jerit kat diorang..’wei burok dow rambut ko..geli aku tengok”
Tapi nak jage hati punye pasal and adat orang melayu jangan masuk campur hal orang len..so aku diam je la kan.


And lagi satu aku x paham zaman sekarang kenape pompuan tergila2kan sangat kat mamat2 korea


Contohla dalam cerita boys over flower..ji hoo (nak tengok mamat yag mane click name tu..x kuasa aku nak letak pic die kat blog ak) die yang pegang watak mu jong pyo...
ahhh x kisah la wei pejadah name die..


dengan gaye jalan bajet cool..tangan masuk dalam poket..rambut ala2 tomok gak..bibir pink pakai lip gloss..da macam bontot babun da..baju kalau boleh nak nampak dada sket..sumpah aku menyampah..kalau aku jumpe nak je aku baling ngan batu


Kalau la classmate aku bace post aku ni kompem dorang marah coz most of them suke mamat tu..aku pon x paham Nampak je gamba die terjerit2...
Contohla mase class food processing sir aku de tunjuk lelaki idaman perempuan sekarang and kelua la gamba mamat tu…mulela kawan2 aku hysteria..hahaha aku pulak pending je
betol la sir aku cakap sekarang pompuan lebih suka lelaki yang hampir mirip macam pompuan gak..haihh cyes aku x paham

and sir aku cakap diorang ni lah kegilaan zaman remaja mak aku dulu yang dorang cakap hensem emm pe yang dorang pandang??bulu dada??mungkin kott~~

p/s:aku lagi suke yang rambut afro..rambut die ley jadi tempat sorokkan barang wat sementara