Tuesday, October 6, 2009

sem yang huru-hara

stress..tension..stress..tension..serabut
test csc pon bleh fail
cyes bongok giler
da la aku sorang je lak tu cyes lagi sengal!!!

sume sebab aku salah bace soalan jew
die tanye what tapi aku tersalin soalan why

yang aku x paham mule2 aku da tulis jawapan betol
pastu ntah setan mane rasuk aku..aku tuka lak soalan die
mcm buat soalan sendiri lak
cyes haram!!!

sebab nak lulus punye pasal aku g jumpe lecturer
cakap la pasal jawapan first aku yang da betol tapi aku cancel'
tapi still bley bace lg ok
tapi lecturer x terime!!
klu tak aku da bley lulus da klu die terime

aku angin n malu punye pasal coz x dpt mrkh kesian aku kelua je kelas aku jerit JAHAT GILER!!
padahal time tu lecturer x kelua g
haihhh memang mulut cam saka tol aku ni
da la fail..kuang hajo lak tu
haihhhh

sori la sir..mnx maaf sesangat =(