Sunday, July 26, 2009

Tak paham


aku tak paham nape n nape dorg cakap aku camtu
mule2 aku leh trime coz bagi aku bende ni juz suke2 n x serius pon
plus member pompuan aku pon de gedix2 ngan aku
so ak juz layan coz kitorang taw kite juz main2
walaupon de gak la yg cam geli ngan kitorang
but nothing serius..

tapi aku x taw nape sem ni da cam melampau dorang cop aku
asal de pengkid nak g rekemen kat aku
asal de tomboy tanye aku suke tak minah 'TOM' tu
dan x bley blah budak repeat class ak pon (cam gaye tomboy)dorang bley berkire2 aku
suke tak die
bukan tu je k..asal aku suke tengok pompuan tu coz lawa dorang dah pikir lain n jijik ngan aku

n aku de usha blog sorang minah ni
die model..mmg lawa r..n kbetulan member aku dtg blik aku
time tu ak ngan laptop aku n aku saje buka blog minah tu
xdpt line wifi pon bilik aku.. aku juz buka history
tapi yg aku sedey sgt dorg leh cakap aku save blog minah tu n g citer kt member2 lain
dorang pe lagi geli la ngan aku
camni ye dorang cakap
"eeeeuuu maz...ko ni biar betul"
n time nk g class member ak de cakap de minah ni(aras aku) lawa
member aku tunjuk gambar die
aku pon tengok la (xde nafsu pon k)..pastu aku try bace kors die bik
n kawan aku da salah faham suh aku jangan tengok lame2 coz dorang takot ngan aku

wey..aku still normal dow..klu aku jadi pengkid betol2 baru korang taw
sumpah xde niat aku nak tukar identiti aku ni
aku suke jadi aku yang sekarang n aku bersyukur sangat
walaupon aku taw aku xde bf tp xkan la aku nk jadi pengkid kot
sengal kot
haishh

n ramai cakap aku suke puji pompuan but not guys
allo perluke aku nmpak laki hensem n citer sumenyer kt korang??
diam2 dah la
haishhh

mule2 aku leh trime bnde ni juz main2 n gurau jew
tapi aku x paham lame2 dorg cam ambik serius
korang kan kawan aku..nape tak paham aku??? ='(